Bäst vecka!

Måste till en början säga att jag inte hade någon i lite mer än en vecka. Jag e stolt över mig själv att jag klara mig.
Men i alla falla så fick jag datorn idag och tänkte blogga lite..

Som ni vet så var jag nere i sthlm förra vecakn. Var där en heeeeeeeeeel vecka, det var bland den bästa veckan i mitt liv.
Andreas hade under några dagar innan min visstelse i sthlm sagt att han har fixat en liten överasking och sagt att jag måste ta me två ombyten och så.

Men vi tar allt från början!
Jag flög ner den 26 december och världens underbaraste bästaste pojkvän mötte upp mig på Arlanda. Vi hade inte träffats  på 3 hela veckor. Att se honom på arlanda var som att bli kär på nytt. fjärilar i magen och  aa ni vet.


Jag och mamma drog till farsta Centrum på förmiddagen och shoppade loss, var ju tvungen och köpa fin-kläder till lördagens akitivtet som var super hemlig. E rätt nöjd me mitt val av klädsen i alla fall, lär som andreas oxå var det=)
sen  så hakade jag med till två olika akvarium-fisk-butiker, han har nämligen skaffat salltvatten akvarium. Vart två "hitta-nemo-fiskar" ( som för övrigt dog på måndagen).
Meeen efter massa tjat om att vi skulle åka iväg någnstans så tog jag hjälp av min mor. Hon gissa på Åland och andreas vart heelt tyst och ba gjorde massa med miner.

Sen sa  han att de skulle bli en natt på åland. Bara han och jag. Super mysigt hotell.

vi åkte lördag morgon och var framme vid 12 slaget på Åland. Vi gick runt i mariehamn och skaratta åt allt möjligt, visste ni att de hade ett pizza haak vid nanmet Kotipizza hahahaha KÅTIPIZZA! ahha:P

tänker inte gå in i detalj vad vi gjorde men kan säga att det var super mysigt. En underbar helg med världens bästa pojkvän!

Sen har det bara flytit på, haft det super bäst. Och jag vet att ja sagt det förr mig Jag har världens bästa pojkvän!

haha måste bara säga att hahaha, det kom en fet katt och hoppa upp på andreas motrohuvud och glodde in i bilen när vi va på åland och andreas skulle vänta tills baksmällan skulle gå över lite i alla fall!:P


där e den! hahaha kolla va ful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0