Latis-dag

Hade inga som helst planer för att dra ut igår men efter att maria fråga så kunde jag inte säga nej. Det var bara att sätta på I gotta feeling med Black eyed peas och  fixa till sig så snabbt som möjligt.  Svepa några cider och några shottar sen var man på G.
Kvällen var super nice, massa dansande och skratt. Räddade My från en riktig bondläpp.. När hon ser honom så tittar hon på mig å böjer sig fram å ba "hihi" haha så jävla söt. Sen såg vi en tjej få upp sina minst 4måltider på golvet. Och vad gör vakterna? Inget.. Skulle detta va sthlm skulle man blivit utslängd..


Idag e jag inte bakis, har rätt svårt å bli det. Tack gode gud för det. Men i alla fall så har jag haft en  sjuukt seg dag. Legat i sängen hela dagen och inte gjort ett piss. Typ bombat med sms till andreas. Sen så pratade jag även med världens sötaste unge, William min borsson. De hade adventsfika hos min mamma la familja va på platts. Lillgrabben prata lite me mig å ropa mitt namn. Så sjukt underbar..

Snart är det film kan inte bestämma mig om det blir holiday eller skicka vidare. Har sätta båda filmerna skjukt många gånger. Skicka vidare är en av mina favoriter men man gråter som ett barn till den.

Har 4 minuter på mig att bestämma vilken film det blir.detta kommer bli svårt..


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0