Ligger i sängen...

och lyssnar på underbar skön musik. Sån musik man kan ligga och pussas till. Tyvärr så har jag ingen och krama på. Fast det finns bara en jag vill pussa och krama på och han bor i Stockholm lite svårt då..

För övrigt så är jag super seg. vart rätt seg hela dagen. Som tur är man ledig imorrn och på fredag. Ska se till och gymma och plugga lite så jag  är klar me allt innan jul.


Sen händer det inte mycket mer just nu, har lite panik när det gäller julklappar.. Känner att det är rätt stressigt. Men ändå rätt mysigt, älskar att ge bort massa.

Nu tänker jag söka på massa julklappar och se om ja hittar nåt.. Ge mig massa ideer!:D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0