Bättre sent än aldrig..

Hej, förlåt för en kass uppdatering. Jag har faktiskt glömt bort att blogga. Men nu så har några vänner vart på mig och velat att jag skulle fortsätta. Och varför inte tänkte jag.
Jag befinner mig fortfarande i Norrbottens Piteå. Måste säga att jag trivs rätt bra, har helt underbara vänner och skolan går prima. Tyvärr så saknar jag Andreas sjukt mycket. Saknar även hela familjen. Sofie och Madde finns i mina tankar varje dag.

Det är rätt jobbigt att känna att man vill umgås med en vän och sedan inse att det inte går, utan man får vänta i evigheter blir man bara frustrerad. Saknaden blir som större då. Känner mig taskig som inte skriver så mycket till er, förlåt jag har inte glömt er, ni har inte blivit utbytta. Jag ska börja visa mitt intresse, jag lovar.

Ni undrar säkert vad jag gör de dagarna jag är ledig. Jag kan säga så här att fritiden här är grym. Alla är tillsammans och hittar på saker. Igår var det Pokerkväll hos Pär. Sen har vi kört " halv 8 hos mig" Där jag, Simon, My, Tina och Johan fick bjuda varandra på middag. Sen har det bara fortsatt, spelkväll efter spelkväll.
Vi brukar spela Neger President. Sjukt kul, Buzz och singstar är även spel som spelas.

Under helgerna så blir det lite plugg men avslutas nästan alltid med fest. Jag klagar inte.
Från och med idag ska vi spela Neger president och skriva införa statistik på vem som vinner och vem som förlorar. Mycket skoj..

Köpte även lite saker idag som jag tänkte visa er efter jag har pluggat lite..

Och som ni vet så har ja piercat tungan..:D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du får inte tro att jag glömt dig heller, och jag känner mig dum för att jag aldrig hör av mig. Men vi känner varandra så väl så vi vet vart vi har varandra oavsett vilket känns skönt så jag tror inte du, eller hoppas inte du tar illa upp. Miss you, hope I'll see you soon!

2009-10-05 @ 22:21:58
URL: http://sofieavpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0