jag lever

Hej inte blogga på sjukt länge. Men igår så skrev petra till mig och ville att ja skulle börja skiva igen.

Va nere i sthlm drygt en månad. London, pansionär kryssning å massa bra saker. ja kommer att lägga upp lite bilder nästa inlägg. Nu e jag sjukt bakis och ligger i sängen me ångest.  FY FAN.

Jag har börjat se litet ur ett annat perspektiv känns det som. Är det bara för att jag fyller 20 snart? Japp ja har 20 års noja. Å jag mår skit varje gång ja tänker på det. Jag ska ta å skriva om det känner ja. Men inte nu.
Btw så har ja lega i min säng hela dagen å har inga planer för att gå upp.

Vill ni nått så får ni ringa





Kommentarer
Postat av: Frida

Haha du ar inte ensam om att ha 20 ars noja!! :P

2010-02-12 @ 07:29:44
URL: http://fridauddman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0